close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך המלא לבחירת שרשרת זהב לאישה

מערכת שורשיט אלול, תשפא27/08/2021

אין אישה שלא אוהבת תכשיטים, ואין אחת שלא תשמח לקבל שרשרת זהב לאישה כמתנה יוקרתית וייחודית. משחר ההיסטוריה נשים נהגו להתגנדר ולהתקשט בתכשיטי זהב, ובתקופות מסוימות גם הגברים נהגו להתגנדר בצורה הזו

תגיות:
תכשיטי זהב היוו סמל ליוקרה ולמוניטין, והפכו
להיות פריט עיצובי ואופנתי בלתי נפרד ביצירת הופעה כוללת. לאנשים שונים מתאימים תכשיטים בסגנון שונה, וכל אחת מתחברת לסגנון העיצובי שלה. המדריך הבא יסייע לכם לבחור שרשרת זהב לאישה בצורה הטובה ביותר. 

איך תכשיט נולד
אז איך נולדת שרשרת זהב לאישה? מה הם השלבים השונים בין הרעיון עצמו למוצר המוגמר? תכשיטים שונים כמו שרשראות, עגילים וצמידים, נולדים בעקבות רעיון שעולה במוחו של אמן תכשיטים או צורף, לצד חיבור לעולם האופנה ואהבה ליופי ואסתטיקה. תכשיטים אמנם יכולים להיות מיוצרים ממגוון רחב של חומרי גלם, אבל אין ספק שהתכשיטים הפופולאריים וגם היוקרתיים ביותר עשויים מתכות יקרות כמו: נחושת, כסף וזהב כמובן. משלב הרעיון ועד לייצור מוגמר של שרשרת זהב לאישה, טבעת או כל תכשיט אחר, ישנו תהליך הכולל יצירת סקיצה ראשונית, שיפורים ודיוקים, בחירת סגנון עיצובי צבעים ואבני חן אשר יולבשו על התכשיט, וכמובן תהליך הייצור עצמו. אין תחושה מרגשת יותר בעבור אמן תכשיטים מהידיעה שלקוחות רבות מתחברות לטעם העיצובי שלו, ורוכשות את התכשיט. 

טיפים חשובים בבחירת שרשרת זהב לאישה
אם אתם מעוניינים לבחור שרשרת זהב לאישה כמתנה, או שבא לכן לפנק את עצמכן בתכשיט זהב איכותי, אספנו בעבורכם כמה טיפים חשובים שיסיעו לכם בבחירה נכונה. 
-     הפרט הראשון והחשוב ביותר הוא לברר מאיזה חומר גלם עשוי התכשיט אותו אתם מעוניינים לרכוש. במקרה של שרשרת זהב לאישה אין ספק כי מדובר בשרשרת העשויה זהב, אך גם כאן מומלץ להיזהר ולבדוק האם מדובר בשרשרת שעשויה כולה זהב, או רק מצופה. נשים רבות מוצאות כי הן מפתחות אלרגיה לחומרים שונים, ואינן יכולות לענוד כל סוג של תכשיט. במקרה של תכשיט זהב הסיכוי לפתח אלרגיה הוא קטן, ולכן חשוב לבצע בדיקה מקדימה לפני שאתם קטנים.
-     שרשרת זהב לאישה כמו כל תכשיט זהב אחר, תהיה מורכבת מתערובת של מתכות שבתוכה גם זהב באחוזים שונים. זהב טהור היא מתכת רכה, ואינה מאפשרת עיצוב וריקוע של תכשיט, והיא גם מאוד יקרה, ולכן התכשיט יהיה מורכב מסגסוגת של מתכות יקרות, כאשר את אחוז (טוהר) הזהב בתוך התכשיט יהיה ניתן לקבוע באמצעות יחידת המידה קרט. למשל: תכשיט אשר מוגדר כזהב 14 קרט, יכיל בתוכו זהב טהור ברמה של 58%. 
-     המאפיין הבולט של תכשיט העשוי זהב הוא העמידות שלו לאורך זמן והערך הרב שיש לו. תכשיט זהב נחשב סמל סטטוס ליוקרה, הוא עמיד לאורך זמן, והוא נשאר חזק ואיתן לאורך שנים. תכשיטים אשר נשרטו או איבדו את הברק ניתנים לניקוי, תיקון או ריקוע מחדש, כך שהערך של התכשיט נשמר עם השימוש. 

לבסוף, בחירה של שרשרת זהב לאישה תלויה כמובן גם בסגנון העיצובי אליו האישה מתחברת ולתקציב העומד לרשותכם לצורך
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה